-
Status prawny
-
Organizacja
-
Przedmiot działania
-
Organy spółki i ich kompetencje
-
Majątek
-
Tryb działania
-
Kontrole
-
Inne dane udostępniane publicznie
-
Klauzule informacyjne
-
Rejest i ewidencja
-
Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw
-
Redakcja BIP
-
Klauzula RODO-zamówienia publiczne
-
Zamówienia publiczne
Biuro Obsługi Klienta
Zakład Usług Pogrzebowych Sp. z o.o.
ul. Długa 8
27-400 Ostrowiec Św.
tel. centrala : 41 266 63 55, fax 41 247 83 00
strona internetowa: http://ostrowiecswietokrzyski.artlookgallery.com/
adres e-mail: zup-ostrowiec@wp.pl
Interesanci przyjmowani są w sprawach związanych z administrowaniem cmentarzem i organizacją pogrzebów w Biurze Obsługi Klienta.
Biuro Obsługi Klienta jest czynne (z wyłączeniem niedziel i dni świątecznych) :
- od poniedziałku do piątku w godz. od 700 do 1600,
- w soboty w godz. od 700 do 15 00.
Kontakt - tel. 41 247 84 84 ; tel./fax 41 262 81 81 e-mail: zupostrowiecbok@wp.pl.
Kontakt całodobowy dot. przewozu zwłok do chłodni: tel: 41 247-84-84 ; 41 262 81-81; 605 849-003
Wnioski, skargi i reklamacje należy kierować do kierownika cmentarza lub jego zastępcy, w dniach od poniedziałku do piątku, w godzinach od 700 do 1500 w budynku Biura Obsługi Klienta. Powyższe sprawy można zgłaszać osobiście, pisemnie, telefonicznie, faxem lub mailem.
Reklamacje dotyczące usług świadczonych przez ZUP może składać wyłącznie osoba zamawiająca usługi. Reklamacja może być złożona w formie pisemnej, telefonicznie (tel. 41 247 84 84) lub mailem (zupostrowiecbok@wp.pl).
W Biurze Obsługi Klienta znajduje się również „Książka Skarg i Wniosków”, do której również można wpisać skargi i wnioski.
Wnioski i skargi są załatwiane bez zbędnej zwłoki, nie później niż w ciągu miesiąca od daty wpływu wniosku do spółki.
Maksymalny czas rozpatrywania reklamacji wynosi 14 dni.
Od decyzji kierownika cmentarza w zakresie skarg i reklamacji przysługuje odwołanie do Zarządu ZUP.
Osoba, która opublikowała informację: Justyna Wójcik
Data opublikowania w BIP: 2013-10-25 13:04:44
Data ostatniej zmiany treści informacji: 2018-05-07 23:23:49
Osoba, która wytworzyła lub odpowiada za treść: Justyna Wójcik
Data wytworzenia informacji: 2014-02-10
Liczba wyświetleń: 2573
Data opublikowania w BIP: 2013-10-25 13:04:44
Data ostatniej zmiany treści informacji: 2018-05-07 23:23:49
Osoba, która wytworzyła lub odpowiada za treść: Justyna Wójcik
Data wytworzenia informacji: 2014-02-10
Liczba wyświetleń: 2573
- Strona została zaktualizowana przez Justyna Wójcik o 2014-03-14 13:17:11
- Strona została zaktualizowana przez Justyna Wójcik o 2014-03-14 13:20:28
- Strona została zaktualizowana przez Justyna Wójcik o 2014-03-14 13:21:20
- Strona została zaktualizowana przez Justyna Wójcik o 2014-03-14 13:22:10
- Strona została zaktualizowana przez Justyna Wójcik o 2014-03-14 13:28:31
- Strona została zaktualizowana przez Justyna Wójcik o 2014-03-14 14:06:34
- Strona została zaktualizowana przez Justyna Wójcik o 2014-03-14 14:08:37
- Strona została zaktualizowana przez Justyna Wójcik o 2018-05-07 23:23:49